” школ≥ працюють висококвал≥ф≥кован≥ педагог≥чн≥ кадри:
- 6 учител≥в, що мають вищу квал≥ф≥кац≥йну категор≥ю, серед ¤ких три в≥дм≥нники осв≥ти ”крањни та три вчител¤-методиста;
- 6 учител≥в першоњ квал≥ф≥кац≥йноњ категор≥њ;
- 5 учител≥в другоњ квал≥ф≥кац≥йноњ категор≥њ;
- 4 молодих спец≥ал≥сти.
—аме цей сплав досв≥ду та молодост≥ приносить непоган≥ результати: з року в р≥к учн≥ школи займають призов≥ м≥сц¤ на м≥ських предметних ол≥мп≥адах з математики, географ≥њ, б≥олог≥њ, трудового навчанн¤, техн≥чного моделюванн¤, рад≥оелектрон≥ки та приймають участь в обласних предметних ол≥мп≥адах. —еред учн≥в школи були переможц≥ та лауреати обласних предметних ол≥мп≥ад з трудового навчанн¤, техн≥чного моделюванн¤ б≥олог≥њ, тощо. “ак, наприклад, у 2002-2003 навчальному роц≥ учень 8 класу “етер≥н —ерг≥й зайн¤в ≤≤≤ м≥сце в м≥ськ≥й предметн≥й ол≥мп≥ад≥ з математики (учитель „уб —в≥тлана ѕавл≥вна) та ≤≤ м≥сце в м≥ськ≥й предметн≥й ол≥мп≥ад≥ з географ≥њ (учитель Ўурм≥ль ≤рина јндр≥њвна), учень 9 класу Ѕережн¤к ¬≥ктор виборов ≤≤ м≥сце на м≥ськ≥й предметн≥й ол≥мп≥ад≥ з трудового навчанн¤ (учитель Ўул¤к ¬олодимир ћиколайович), учень 4 класу √айовий ќлександр став переможцем м≥ського конкурсу з техн≥чного моделюванн¤ та зайн¤в ≤≤ м≥сце в обласному конкурс≥ (учитель Ѕугай ќльга ќлександр≥вна), а вихованц≥ вчител¤ музики роп≥ноњ ќлени —тан≥слав≥вни - ‘еренець ќлена та —ова ќльга приймали участь в м≥ському конкурс≥ художньоњ самод≥¤льност≥ та стали учасниками обласного туру цього конкурсу. ”чн≥ школи √айова јльона та ¬ащенко ёр≥й стали переможц¤ми м≥ського та учасниками обласного туру конкурсу "”крањна ≥ св≥т" (учитель осолапова Ќ≥на ≤ван≥вна).
«розум≥ло, що таких результат≥в на порожньому м≥сц≥ здобути неможливо. —аме необх≥дн≥сть п≥дтримувати р≥вень викладанн¤ навчальних предмет≥в у в≥дпов≥дност≥ до вимог сучасност≥ ≥ зумовила проблему, над ¤кою працюЇ педагог≥чний колектив школи: "–озвиток творчоњ ≥н≥ц≥ативи вчител≥в та учн≥в на основ≥ ≥нновац≥йних п≥дход≥в до навчально-виховного процесу".
≤нновац≥¤ - це введенн¤ чогось нового в процес навчанн¤. ј час ¤краз ≥ вимагаЇ впровадженн¤ нових метод≥в навчанн¤, постановки нових пром≥жних та п≥дсумкових завдань на кожному уроц≥. —аме житт¤ вимагаЇ в≥д учител¤ вм≥нн¤ зац≥кавити учн¤ своњм предметом, знайти п≥дх≥д до кожноњ дитини, зум≥ти передати учнев≥ свою ≥скорку знань, навчити свого вихованц¤ св≥домо ≥ самост≥йно здобувати знанн¤.
” школ≥ елементи ≥нновац≥йних технолог≥й вивчаютьс¤, узагальнюютьс¤ та впроваджуютьс¤ в практику ц≥лою групою вчител≥в. —еред них Ўул¤к ¬олодимир ћиколайович - голова методичного об'Їднанн¤ вчител≥в трудового навчанн¤ м≥ста, переможець м≥ського та обласного конкурс≥в "”читель року", лауреат ¬сеукрањнського етапу конкурсу "”читель року - 2003", ¤кий впроваджуЇ у свою роботу нов≥, сучасн≥ ≥дењ побудови та наповненн¤ урок≥в трудового навчанн¤.
Ќадзвичайно зм≥стовно ≥ захоплююче проходить кожен урок б≥олог≥њ у вчител¤ вищоњ категор≥њ, вчител¤-методиста ∆уковоњ ќльги ¬асил≥вни. ожен њњ урок - це подорож у ц≥кавий св≥т природи, на кожному уроц≥ учн¤м розкриваютьс¤ секрети ∆итт¤.
√арних результат≥в у викладанн≥ музики дос¤гла роп≥на ќлена —тан≥слав≥вна. ўоуроку учн≥ разом з учителем подорожують у св≥т чар≥вних звук≥в, у музичну казку. ”же багато рок≥в учн≥ школи п≥д кер≥вництвом ќлени —тан≥слав≥вни беруть участь в огл¤дах художньоњ самод≥¤льност≥ шк≥л м≥ста ≥ майже кожного разу стають лауреатами, а то й переможц¤ми цих конкурс≥в. Ѕагато њњ вихованц≥в п≥сл¤ зак≥нченн¤ школи продовжують навчанн¤ в закладах культури ≥ стають майстрами своЇњ справи.
Ѕез творчого п≥дходу неможливо дос¤гти високих результат≥в у викладанн≥ нав≥ть такого предмету, ¤к образотворче мистецтво. осолапова Ќ≥на ≤ван≥вна вм≥Ї знайти оптимальний п≥дх≥д до кожного свого учн¤ в такому кроп≥ткому процес≥ реал≥зац≥њ прийом≥в ≥ метод≥в розвитку творчих зд≥бностей д≥тей. ѕрактично кожен њњ учень вже маЇ власноруч створену п≥дб≥рку малюнк≥в до твор≥в ≥з заруб≥жноњ л≥тератури.
¬загал≥, вчител≥ школи намагаютьс¤, щоб кожен досв≥дчений вчитель, ¤кий маЇ своњ педагог≥чн≥ ≥дењ, наробки, ¤кий вв≥брав у себе любов до д≥тей ≥ вм≥нн¤ працювати з ними, щедро д≥ливс¤ своњми здобутками з молодими ≥ менш досв≥дченими колегами. ÷е даЇ можлив≥сть педагогам-початк≥вц¤м сп≥вв≥дносити своњ сили ≥ можливост≥ з можливост¤ми ≥ бажанн¤ми учн≥в, вчасно вносити корективи у свою роботу, формувати власну творчу особист≥сть ≥ прищеплювати д≥т¤м пот¤г до знань.